Klokkespotting

Jeg ser stadig vekk noen av bildene mine sirkulere på Tumblr. Artig det :)
 
Que?
Noen vært å rappa bilde fra meg på TS?:cool:


Kom over dette bildet for en stund siden på en tumblr.
PC-Darren-1680-Red-Sub-with-Converse-All-Stars.jpg


Som Anders sier, mye TS bilder rundt på tumblr, gøy når man vet hvor orginalen kommer fra :)
 
Kom over dette bildet for en stund siden på en tumblr.

PC-Darren-1680-Red-Sub-with-Converse-All-Stars.jpg


Som Anders sier, mye TS bilder rundt på tumblr, gøy når man vet hvor orginalen kommer fra :)


Arrester meg om jeg tar feil, men tror ikke dette bilde opprinnelig tilhører Moore. Tror Moore har lånt bilde fra nett?:confused:
 
Spottet en breitling superocean II chronograph i børstet stål, slållenke og røde subdials. Meget sportselig og tøff beater med arbeidshesten eta 7750
breitling-A13341A8_BA81_163A_LRG.jpg
 
Da får vi håpe Moore gir oss det endelige svaret, greit å vite om det blir fengsel eller ikke! Hehe;)
 
Det kan ikke være klokken til Moore. Etter det jeg har sett så har hans SEL lenke, mens denne har en korrekt "Non-SEL" lenke.

AW:)
 
Moore har, såvidt jeg har forstått, også den originale lenken til sin red-sub... Mener forøvrig bestemt at Rolex/Converse bildet er fra dagens klokke, og viser trolig klokke/føttene/skoene til Moore! :)
 
Jeg tror ikke Moore hadde tatt på seg converse til noe som ligner dressjakke og skjorte :)
mener å ha sett dette bildet på nettet og tror ikke det er Moore sitt. Får håpe fasiten kommer snart!
 
Spottet en Breitlign Avenger av ett eller annet slag i går på en hyggelig kar som hjalp meg med grapling teknikk :) Var for anpusten til å spørre noe mer om klokka :p