Klokkespotting

Kong Harald på forsiden av Magasinet til Dagbladet i dag med 1665 Rolex GMT Master med utrolig fadet bezel insert! Den har vel ikke vært byttet siden klokken var ny. Flere bilder lenger inn i magasinet! Morsomt :)

AW:)
 
Kong Harald på forsiden av Magasinet til Dagbladet i dag med 1665 Rolex GMT Master med utrolig fadet bezel insert! Den har vel ikke vært byttet siden klokken var ny. Flere bilder lenger inn i magasinet! Morsomt :)

AW:)

Klokka til HMK har jeg faktisk TATT på! jeg var i 70års laget hans på Akershus festning, og klarte ikke dy meg. Livvaktene var ikke så happy for stuntet, men får du først anledningen til å håndhilse på HMK, må man jo benytte sjansen i godt lag, eller hva?

Tommy
 
Kong Harald på forsiden av Magasinet til Dagbladet i dag med 1665 Rolex GMT Master med utrolig fadet bezel insert! Den har vel ikke vært byttet siden klokken var ny. Flere bilder lenger inn i magasinet! Morsomt :)

AW:)

Kunne ikke dy meg, så tok et bilde!

2012-02-11151653.jpg
 
Klokka til HMK har jeg faktisk TATT på! jeg var i 70års laget hans på Akershus festning, og klarte ikke dy meg. Livvaktene var ikke så happy for stuntet, men får du først anledningen til å håndhilse på HMK, må man jo benytte sjansen i godt lag, eller hva?

Tommy

Helt fantastisk. En ekte klokkeelsker lar ikke verken livvakter eller rojalitet stå i veien for en titt på et vakkert ur. Jeg bøyer meg i støvet.
 
Hmmm, slim klokke med skinnrem og Patek spenne. Æsj, fikk ikke sett skiven...
 
I et møte mellom fem herremenn var det en Omega Seamaster, en Tag Heuer Carrera, en Tag Heuer Indy 500 og en uten klokke, pluss meg med PAM.