Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Hatar når den eine skolissa går opp. Kan knytte så f***s hardt ein berre vil - men du kan og ta gift på at den løsner igjen. Alltid samme lissa på samme skoen....

DET kan jeg ikke like!
 
- Kjipe endeledd som blir litt misformet og beveger seg frem og tilbake mot kassa på klokka.
- At alle hater på mesh-lenker! Det er jo dødsfett på riktig klokke!
- Internasjonal postgang og den håpløse leveringstiden på ALT. Har ventet i snart tre uker bare på en rem fra strapped for time, og det syns jeg er skikkelig lenge for et brev fra USA.
- At det er så få zulu-remmer å velge mellom sammenlignet med Nato. Mulig jeg ser på feil sted, selvsagt.
 
Jeg kan IKKE like det å vente........:sad:
Har ventet i 20 dager på nr 1. nå, venter på nr. 2 og må vente en uke til nr 3. Det BLIR unboxing! :cool:
 
Som jeg sikkert har sagt tidligere liker jeg ikke meshlenker på folk som er under 70. Det kan ha noe med at bestepappa gikk med mesh på sin klokke og det minner meg om gamle menn.. Ellers liker jeg ikke dubstep og folk som bruker lang tid i lyskryss..
 
Jeg liker ikke å måtte legge klokka hjemme hver gang jeg skal på jobben
tenk så mye armtid jeg mister

Nei det kan jeg ikke like

(ps jobber i industrien)
 
Hatar når den eine skolissa går opp. Kan knytte så f***s hardt ein berre vil - men du kan og ta gift på at den løsner igjen. Alltid samme lissa på samme skoen....

DET kan jeg ikke like!

Trolig knyter du lissene dine feil..

[video=youtube;zAFcV7zuUDA]http://www.youtube.com/watch?v=zAFcV7zuUDA[/video]
 
1) Lang kø i butikken. Ny kasse åpnes, de som står bakerst i køen piler frem og er først til den nye kassen.
2) Folk som ikke respekterer "stå til høyre, gå til venstre" i rulletrapper.

Nei, dette kan jeg ikke like.
 
Jeg HATER jentene som på morningen med armene fulle av sjokolade og boller tar heisen til andre eller tredje etasje.

Dropp bollene, ta trappa og vips 20 kg lettere. Pluss at det går fortere for meg opp til femte.
 
Jeg HATER jentene som på morningen med armene fulle av sjokolade og boller tar heisen til andre eller tredje etasje.

Dropp bollene, ta trappa og vips 20 kg lettere. Pluss at det går fortere for meg opp til femte.

+1 på den (selv om ordet hat blir litt vel sterkt) :cool:
særlig morsomt blir det når de sier "det er umulig for meg å gå ned i vekt fordi jeg har så lavt stoffskifte" lol.
Neida, skal ikke mobbe. ;)
 
Jeg får lage et system som gjør at du minimum kan ta heisen fire etasjer :)

Ha en flott dag med-haters :)
 
+1 på den (selv om ordet hat blir litt vel sterkt) :cool:
særlig morsomt blir det når de sier "det er umulig for meg å gå ned i vekt fordi jeg har så lavt stoffskifte" lol.
Neida, skal ikke mobbe. ;)



Hat er aldri et for sterkt ord i slike sammenheng :)
Tenkte selv spankulere ned alle trinnene fra første etasje til underetagecaféen og kan ikke undre annet enn om Mathfjeld sitter i femte etasje i samme bygg som eg. Men det er en farfetched gjetting.