Klokkespotting

Påvirkningskraft!! Kjæresten fortalte meg at hun hadde spottet en GMT master II i dag! (Riktignok hadde hun først trodd det var samme klokke som min SKX009, men skitt au, good girl!)
 
Aktiv spotting under danseskoleavslutning i dag. Og da er jo også kamera fremme sånn at det ikke blir alt for mistenkelig.

img1482wq.jpg


Rolex GMT Pepsi.
 
Omega seamaster av eldre modell på mannen på fotobutikken idag.
Rolex sub, så noe eldre ut på en illustratør jeg møtte ved senere anledning.

Noen her?
 
Rolex Sub spottet i Barnehagen under St. Lucia feiringen idag, jeg dro diskret i ermene mine for å vise at jeg hadde den største bukkene bruse på armen:) (Deepsea) He he, tror ikke han merket noe. Føltes som jeg gikk i 6.klasse igjen og ikke turde gå bort å snakke med damene:)
 
Dagens første møte: IWC Aquatimer og en Breitling av noe slag.
Lunsjmøte: Breitling Navitimer i gull m/hvit skive. Og en Patek Nautilus 5711/1A.
 
sett endel omega planet ocean i det siste og de som har hatt de på seg har likt å vise de for å si det sånt. Får mindre lyst på denne klokka når det er såpass mange som har den må jeg si :p fikk en fin overraskelse da tidligere i dag på tbanen da jeg så en fin svart iwc portuguese. Vet jo ikke om den var ekte, men så bra ut :p utrolig fin den klokka der!
 
Rolex 5513 meters first og en Breitling Steelfish på vorspiel her på skolen. Breitlingen var jeg ikke så interessert i, men Rolexen var arvet fra bestefaren til hun som hadde den på armen. Vedkommende var den mest klokkeinteresserte jenten jeg har vært borte i! Desverre hadde hun kjæreste..:-|
 
Rolex 5513 meters first og en Breitling Steelfish på vorspiel her på skolen. Breitlingen var jeg ikke så interessert i, men Rolexen var arvet fra bestefaren til hun som hadde den på armen. Vedkommende var den mest klokkeinteresserte jenten jeg har vært borte i! Desverre hadde hun kjæreste..:-|

No problem! Skaff deg en strøken Double red eller en Comex, og kjæresten er glemt før du vet ordet av det;)
 
Noen som ser hvilken klokke den norske håndballtreneren har på seg?

Sitter å ser på håndballfinalen samtidig som jeg har fått tidenes kjipeste oppgave: finne adressen til mine kamerater som skal få julekort...
I en timeout spotter jeg noe som ligner en speedy pro på brun skinnreim på Armen til Thorir. Så nå bruker jeg verdifull adresse - finne - tid på unyttig klokkespotting:)
 
sett endel omega planet ocean i det siste og de som har hatt de på seg har likt å vise de for å si det sånt. Får mindre lyst på denne klokka når det er såpass mange som har den må jeg si :p fikk en fin overraskelse da tidligere i dag på tbanen da jeg så en fin svart iwc portuguese. Vet jo ikke om den var ekte, men så bra ut :p utrolig fin den klokka der!

Kan jeg spørre hvilken stasjon det var?
 
Trenerne i "biggest looser", et slankeprogram fra USA, har en helt sinnsyk samling ser det ut til. Har sett bla milsub, gullpanerai, Royal Oak i gull, Nautilus chronograph og masse annet. Tjener bra på showet mao..
 
Trenerne i "biggest looser", et slankeprogram fra USA, har en helt sinnsyk samling ser det ut til. Har sett bla milsub, gullpanerai, Royal Oak i gull, Nautilus chronograph og masse annet. Tjener bra på showet mao..

Jeg har også sett at de har helgull daytona, helgull sub ol. Men har du klart å spottte at det er en Milsub og ikke en vanlig sub? Da er du god altså :)