Zenith-tråden

Skiven i sølv kan se litt tam ut på noen bilder. Men, etter å ha prøvd den ute i normalt lys noen ganger er den på ingen måte det. Det er en sterk kandidat til blå skive. Jeg likte den mye bedre enn jeg forventet.

Skiva er bra versatil..går fra hvit/sølv sunburst ut ifra vinkel, pluss stjerne mønsteret (så enig med du). Poleringa er også variert og nice.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve
Dagens, 12t stilt feil, så fikk et deilig klikk med datoskifte ved lunsjtider. :mrgreen:

20230830_074329.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: knb og MikroKrone
Nå kan man få Chronomaster Original med svart tricolour skive:


Jeg er stor fan av den hvite orginale skiva, men denne passet klokken virkelig godt.

Den er dritfin! :D

1701453502674.png



 
Ny Triple Calender i i 38mm :love:



Kommer også med Grønn skive i Boutique Edition:


Kr 165.200 med lenke, 159k uten.
 
Heisann, den der napper ganske greit i må-ha-kjenslen min. Men for en corny presentasjon på nettsiden.... Er det slik at Zenith nå anser den der (i kraft av å være 38mm) som en dameklokke? Og på dette bildet av en dame som helt klart har valgt en for stor klokke - er klokken photoshoppet på henne? Eller er det bare de 45 filtrene markedsavdelingen til Zenith la på som får den til å se ut som en elendig render fra 2007?
1706625922104.png



Og hvordan klarer de å lage en salgsside for en klokke uten å høyoppløste bilder man kan zoome inn på?
 
Heisann, den der napper ganske greit i må-ha-kjenslen min. Men for en corny presentasjon på nettsiden.... Er det slik at Zenith nå anser den der (i kraft av å være 38mm) som en dameklokke? Og på dette bildet av en dame som helt klart har valgt en for stor klokke - er klokken photoshoppet på henne? Eller er det bare de 45 filtrene markedsavdelingen til Zenith la på som får den til å se ut som en elendig render fra 2007?
Vis vedlegg 358979


Og hvordan klarer de å lage en salgsside for en klokke uten å høyoppløste bilder man kan zoome inn på?

Enig. Ser fullstendig jalla ut. Litt som GS. Budsjettet er nok minimalt....

Men finnes andre kilder heldigvis
 
Zenith har vært helt håpløse på den type bilder ganske lenge.. :rolleyes: Tror dog klokka er ganske fresh :)
 
Etter og ha lånt bort urverket sitt til Daytona på 90 tallet, låner nå Zenith litt layout fra Daytona som ‘betaling’.
Som forventet, litt tilpasningsproblemer med og finne rett hull/liggekomfort på remmen/klokken mot hånden.

Vis vedlegg 359794
Hvem er det som fører Zenith i Norge nå? Og om man kan driste seg til å spørre om hva denne koster? Jeg synes den er lekker!
 
Hvem er det som fører Zenith i Norge nå? Og om man kan driste seg til å spørre om hva denne koster? Jeg synes den er lekker!
Er Gjertsen i Bergen som holder stand.
Nypris på denne i roségull er 238K.
Litt gøy og tenke på at en brukt Daytona med keramisk bezel koster 300K
Hva hadde du valgt?