Tidssonen Passaround II

Har veldig lyst å være med, men jeg har vel ikke mange nok poster...selv om jeg tror at kansje Hopalong og Aircooled kunne gått god for meg... Om jeg hadde fått være med ville jeg absolut stemt på den Hamiltonen, men Boshett virker også spennede! Eller hva med en Damasko?
Kansje den mest robuste beateren på markedet...
damasko1jq6.jpg
 
Knallgodt initiativ!

Jeg blir gjerne med dersom det er rom for det!
Stiller meg bak de som har foreslått Glycine, MKII og Sinn
 
For å få opp antall innlegg her:)D)vil jeg si at jeg fatter ikke hva som er så stas med MkII, de er da værre på å kopiere Rolex enn selv Invicta...!?!
 
Hva med Joe Rodeo, et merke jeg har lagt merke til på Finn.no? Flotte klokker - NOT, bare kødda.

Støtter Mogens her. Vi bør vel ha et merke som står for noe eget.
 
Hva med en Zixen? Alle er innenfor budget. Jeg kunne hvertfall tenkt meg å sjekket ut en slik. Får gode reviews på WUS etter det jeg har sett.
Ser absolutt spennende ut! Skal sjekke litt nærmere på de der.


Her er den Benarus-klokken jeg nevnte tidligere, også innenfor budget, og på lager.

Eventuelt en Boschett Reef Ranger Limited Edition.

Eller en SAS?
Benarus synes jeg ser veldig ålreit ut, i alle fall enkelte modeller. Personlig er jeg mer lunken til Boschett, det må jeg tilstå. SAS vet jeg ingenting om, skal sjekke litt nærmere!
 
Har veldig lyst å være med, men jeg har vel ikke mange nok poster...selv om jeg tror at kansje Hopalong og Aircooled kunne gått god for meg... Om jeg hadde fått være med ville jeg absolut stemt på den Hamiltonen, men Boshett virker også spennede! Eller hva med en Damasko?
Kansje den mest robuste beateren på markedet...
Damasko er kult, godt forslag!

For å få opp antall innlegg her:)D)vil jeg si at jeg fatter ikke hva som er så stas med MkII, de er da værre på å kopiere Rolex enn selv Invicta...!?!
MKII er vel et merke som har bygd seg opp på en del nokså skamløse hommager, men jeg tror de har funnet opp seg selv helt på nytt nå. Alle Rolexkopier er vel discontinued nå, og fremtiden deres består av egendesignede modeller, samt hommager til for lengst utdødde modeller (f.eks Milsub og SM300). Slik har i alle fall jeg forstått det.
 
Et par av de Zixen-klokkene så veldig tøffe ut. Har Benarus noen modeller i salg under 47mm?
 
Blir gjerne med, hvis jeg får lov! Liker Helson-en best hvis ikke det er mulig å få tak i den blå Hamilton-en. Den er nydelig.
Lover forøvrig å jobbe meg opp på over 100 innlegg.:)
 
Jeg registrerer at mange synes Hamilton Pan Europ er fin - den blir ikke med i avstemningen om ikke noen kan hoste opp en pålitelig forhandler hvor den kan skaffes til under ca 10000,- inkl mva og frakt!

Jeg finner den i det hele tatt ikke så mange steder på nett, Jurawatches har den til £1310, noe som med dagens pundkurs er omtrent 12000,- før frakt og mva. Det betyr rundt 15000 kroner ferdigmomset forutsatt at pundet holder seg. Jeg tror 500,- pr pers er for mye til at vi klarer 30 påmeldte.
 
Mye flott som er foreslått i løpet av dagen! Det var jo en snasen Ball du foreslo mikkemus23.
Jeg er sikker på at vi ender opp med noe spennende uansett hvilken fabrikant det blir :D
 
Er med - om ikke det er for sent...

Støtter forslag om Sinn - evt. Tudor om vi kommer så høyt opp :p
 
Det er overhodet ikke for sent å bli med. Påmelding kommer først etter at vi har bestemt hva slags klokke vi skal ha. Mange gode forslag nå, så avstemningstråd kanskje i morgen?

Noen som har flere forslag til klokker?