Rolex Launch 4th of August

Kan garantere at jeg ikke kommer til å kjøpe den for 80++ lapper, men må ærlig si at jeg likte den :)
 
Mye tyn, noen godord. Blir spennende å se om de ærlige meningene kommer frem på første unboxing ;)
 
Jeg liker som sagt bildene, men er redd fo rhvordan den FAKTISK ser ut. Har blitt sætdeles skuffet av Real Life views før..

* Var innom Bjerke i bergen for å høre om de hadde noen formening om når denne kom i butikk, men de hadde ikke hørt om den engang.. :)

Nå har ikke jeg lest så mye på det, men kommer den i butikk?

* Fantastisk!
 
Synes heller ikke den var så værst, men den er jo nedlesset i skrift som den andre. Blandet mottagelse på Rolexforums for å si det mildt. Tok meg i å humre over et par forslag til nickname. DSSD Titanic. DSSD Seaweed :)
 
Er det bare lyset som faller slik på bildene, eller er fargen på skiven todelt med blå øverst og svart nederst:confused:
 
Den vokser bittelitt på meg når jeg fikk se flere pressebilder, synes først fonten på den grønne skriften så veldig tykk ut. Fremdeles veeldig skeptisk, meen.
 
Bruker daglig DSSD og er derfor vant til størrelsen. Blir spennende å den i real life.

Har GMT Pepsi som nå har blitt med blå på beezelen, så Yachtmaster som har fått blå dial, og nå DSSD som har fått blå/sort dial - føler blåfargen forfølger mine valg. Hadde jo håpet på Smurfen i SS jeg da
 
Redigert:
Jeg digger den!:D

Gleder meg til å se den i virkeligheten.

Mange snodige kommentarer på sosiale medier.
Som om dette var et helt radikalt eller revolusjonernde design. Noen har til og med klart kunststykket å sammenligne dette med Hublot...???!!! WTF!?:p
Hooho slapp av. Det er bare en blå skive på en eksisterende modell som i utgangspunktet var sort...:p
 
Jeg var alltid en sucker for disse DSSD´ene, men det har nok sluppet taket nå. Jeg synes idéen er god, historien er kul og det er en morsom tribute, men jeg faller ikke pladask for den på bilder hvertfall.. Blir spennende og se en slik IRL etterhvert:)
 
Ikke helt Hublot over den nei. Trodde først det var en Seiko. Men jeg tror likevel jeg liker den. Digger den ikke, men liker den
 
Råtøff.

Og som vanlig er puristene negative som pokker. En eller annen satte den i sammenheng med Invicta !!! Etter de første par unboxingene kommer denne til å bli like lovprist som alt annet overpriset stål fra Rolex.
 
7 tekstlinjer på den klokka klokke blir litt sånn her som noen sa:

1586358d1407237384-new-rolex-dssd-blue-monday-starwarsopeningcrawlfin_thumb.jpg


Rolex-Deepsea-116660-blue.jpg
 
Redigert:
Jeg kjenner ikke Rolex så veldig godt egentlig.. Men når man får ny tekstfarge så ligger det ann til å bli en jævlig dyr klokke i fremtiden.. :)