Rolex Launch 4th of August

Den har faktisk vokst litt på meg i natt. Når det skal være sagt så tror jeg prisen blir for høy til at veldig mange gidder å bruke penger på noe som er såpass spesielt.
 
Launchen er visst i New York kl 22:30 (lokal tid) i kveld, så enten må man sitte oppe til langt ut på natt eller vente til i morgen..

Her er noe teaser-bilder fra TRF i mellomtiden :mrgreen:

DSSDMock-Up_zpsecf7f28d.jpg


DSSD_Blue_zps41ad9c27.jpg

Synd når skissene til en random fyr er mye fetere enn hva Rolex selv klarte å få til..
 
Dette var skuffende saker. Skiven ser jo ut som word-art :(
Jeg hadde virkelig forventet bedre fra Rolex, når de først skal lansere en spesialmodell (noe jeg trodde Rolex ikke drev med :rolleyes:).
 
Jeg liker som sagt bildene, men er redd fo rhvordan den FAKTISK ser ut. Har blitt sætdeles skuffet av Real Life views før..

Var innom Bjerke i bergen for å høre om de hadde noen formening om når denne kom i butikk, men de hadde ikke hørt om den engang.. :)

Nå har ikke jeg lest så mye på det, men kommer den i butikk?
 
Jeg liker som sagt bildene, men er redd fo rhvordan den FAKTISK ser ut. Har blitt sætdeles skuffet av Real Life views før..

Var innom Bjerke i bergen for å høre om de hadde noen formening om når denne kom i butikk, men de hadde ikke hørt om den engang.. :)

Nå har ikke jeg lest så mye på det, men kommer den i butikk?

Skulle visst ut allerede i dag.. @adio
 
Redigert av en moderator:
Jaha?

jaja, jeg skal i alle fall se den på hånden før jeg bestemmer meg endelig om hva jeg synes :D
 
@Tore har allerede bestilt to i følge rykter på sosiale media :D

Det er fordi jeg skal få custom-laget en variant der jeg kapper av toppen på den ene og bunnen på den andre og sveiser sammen slik at det blir skikkelig tykkelse på den. Da får jeg to urverk og GMT som en bonus. Må bare sveise til noen stag inni der.
 
Redigert av en moderator:
Grønn er det nye rød .... Kermit - Hulk - D-blue?

Syns det så sprekt ut, spennende å se hvordan graderingen blir seendes ut live
 
Syns ikke den var så halvgææær´n jeg... Morsomt at de prøver å begi seg litt utenfor boksen ihvertfall, selvom jeg heller gjerne ville sett en remake av Paul Newman Daytona eller kanskje en tribute til Steve Mcqueen Explorer kanskje. :)
 
Synes den ser helt for (banneord) ut på grafikken som er utgitt på nettet. Live kan den (håper det) se anderledes ut. Ikke aktuell som kjøpskandidat til min egen samling. På sikt skal man imidlertid ikke se bort fra at den blir ettertraktet ...

Synd ikke vogna til JC var rød fremfor grønn, fordi da hadde klokka fått rød skrift.

Screen-shot-2012-03-16-at-1.55.31-PM.png
 
Redigert:
Denne traff ikke meg. Idet hele tatt egentlig. Godt er det siden kjøpelisten er alt for lang som den er :p