Rolex Launch 4th of August

Medlem
6. des. 2013
Innlegg
10.955
Huh - www.rolex.com

j_teaser_0001_1680x42014211102850475xCq
 
Kanskje de har produsert noen av dine modifikasjoner @Loevhagen ? :)

Explorer med hvit skive.. :D (Edit; Litt mer undersøkelse på bilde tilsier at dette er svært lite sannsynelig)

Hmm, ny cola...
 
Redigert av en moderator:
He, he. Noen franskmenn tror dette (oversatt): According to our information, Rolex should launch soon a SD DS with dark blue dial and ceramic bezel insert, to honour James Cameron diving in 2012.

Når man ser litt i dråpen på bildet, så virker ikke dette til å være så usansynlig. Hvis det stemmer, så er jeg virkelig interessert...
 
Ær`e pepsiC stål selger jeg speedmaster, Helson og GO på kort tid og skal nok en gang; bli den første på TS til å eie en. :mrgreen:

Dog høres forklaringen ovenfor mer sannsynlig! :)
 
Kun her på asylet at det at Rolex bytter farge på skiva, fra sort til 'wait for it' blå skaper entusiasme;) Men hey.. Jeg slenger meg på. Hadde den ikke vært alt for stor for disse lankene her..
 
Det skal ikke mye til, nei. Tenk bare hvis man hadde bytta ut enda mindre: BLRN der halve bezelinsert ble rød - eller den andre ble blå - med matchende viser på de få kvmm den utgjør. Det er en endring som er arealmessig mindre enn den som kommer 8.8 - og man ville gått bananas.
 
Om det stemmer at det er kode fra rolex.com er det jo en kjempeblemme. De har uansett fjernet det nå, sjekket koden nettopp.

edit: Fant det i koden jeg også, elendig av Rolex, men gøy for oss. :)
 
Redigert av en moderator:
Kult! Blå skive er etter min smak, så blir spennende å se resultatet. DSSD er imidlertid for topptung for min del.
 
Rart hvordan farge(spill) kan være make or break. Den øverste ser ut som noe billig plastræl og den nederste ser jo fantastisk ut.
 
Synes egentlig det er pussig at de gjør dette med en SD, men det er jo med på å gjøre deep sea mer attraktiv. Noe av det jeg synes er kult med SDene er at Rolex tilbød den i en eneste variant, stål stål med sort. Nå har de jo forsåvidt gått bort ifra dette med to modeller i serien allerede, men tre? Kul klokke på bildene over, men som sagt, det tar for meg bort litt av magien :)