Omega setter opp prisene 1. juni

Såg i ei finnannonse at det er meldt rundt 7% prisauke i første kvartal, noken som veit om dette stemmer, eller om det bare er eit salgstriks?

Kjenner eg har meget lyst på ein speedy pro, men vanskelig å rettferdiggjere eit kjøp på over 40k når eg skal kjøpe leilighet.
 
Noken som har greie på om auka kjem frå hovudsakeleg valutaendring eller "branding"? Som i, vil vi sjå ein prisreduksjon om krona styrkar seg eller vil prisen ligge på det samme for å "oppretthalde merket"?
 
Kan bare snakke for min bransje, og der settes ikke prisen ned igjen når vi først setter den opp pga valuta endring.. Så Omega benytter vel dette for å bumpe prisen og bli mere like Rolex. Min spådom, prisen øker og blir der, kommer sikkert til å øke flere ganger i år også....
 
  • Liker
Reaksjoner: Olando
I følge Omega i dag, så vil det komme en prisøkning på ca 5%. De har ikke fastsatt noen dato ennå, men vi kan regne med at det blir innen første kvartal tipper jeg.

Jeg kommer innom dere imorgen Jørgen! Det må tydeligvis bestilles nå raskt ;)

Har du noe Aqua Terra modeller inne nå ( 41,5 ) som kan testes på armen?
 
  • Liker
Reaksjoner: Haavard84
Jeg kommer innom dere imorgen Jørgen! Det må tydeligvis bestilles nå raskt ;)

Har du noe Aqua Terra modeller inne nå ( 41,5 ) som kan testes på armen?
Hei. Ja vi har inne flere modeller, så det er bare å stikke innom. Jeg må gå kl.15 i dag, men det er jo andre her som kan vise deg frem til 19.
 
  • Liker
Reaksjoner: Eivind_Lie
Prisene har vel enda ikke blitt justert der inne så vidt jeg kan se?