Omega Seamaster-tråden

Godt mulig etterspurt før, men spør likevel:)

Nokon som har testa originale rubber b for Smpc?
Ser jo vitterlig flott ut.
Refnr: 98000085 + Omega pin and buckle ref 94512012 er visst det som trengst...

Har de solgt nokon slike @JørgenO ? Og kva er i tilfelle pris?
rubber b smpc.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og Yallaboy
Godt mulig etterspurt før, men spør likevel:)

Nokon som har testa originale rubber b for Smpc?
Ser jo vitterlig flott ut.
Refnr: 98000085 + Omega pin and buckle ref 94512012 er visst det som trengst...

Har de solgt nokon slike @JørgenO ? Og kva er i tilfelle pris?
Vis vedlegg 39631
Greier ikke ta prisen i hodet, men kan sjekke.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Er veldig lysten på en PO som første skikkelige klokke. Ser at urverket skal ha 39k for 42mm utgaven. Noen som vet hva listepris/prutbar pris er hos lokal AD (befinner meg i Stavanger)
 
Listepris er 50100,-
Det varierer veldig hvor store rabatter AD gir, så her må man vel bare prøve seg fram. Tipper mellom 2000-5000,- i avslag.
Husk at urverket er "gråmarked" og ikke alltid har garantikort med stempel fra AD!
Lykke til
 
Er veldig lysten på en PO som første skikkelige klokke. Ser at urverket skal ha 39k for 42mm utgaven. Noen som vet hva listepris/prutbar pris er hos lokal AD (befinner meg i Stavanger)

Det burde vel gå an å få litt rabatt, jeg tipper at 10% er helt innenfor. Lykke til! :)
Alternativt kan du kjøpe brukt, disse går fra 20k og oppover.
 
Ikke avskrekkende det. Passer denne til speedmaster (std måneklokke) også? Eller er det en egen rubber til den?
Det tør jeg ikke svare på. I og med at den ligger helt inntil kassen vil det avhenge av buen på kassen og hvordan hullene i lugsene er. Har aldri prøvd. Meg bekjent så finnes det kun original gummireim til Speedmaster modeller som er større eller mindre enn standard måneklokke, men her kan jeg ta feil i og med at det er mange spesialvarianter som er laget opp gjennom tiden.