Gul Dive - Den ukjente klokken

Var klokken et dårlig kjøp av meg som min første "ekte" klokke?

  • Ja

    Stemmer: 15 39,5%
  • Nei

    Stemmer: 23 60,5%

  • Antall stemmer
    38
Velkommen til tidssonen!
Husker selv GUL fra en god del år tilbake. Ligger en ødelagt kronograf og støver et sted. Ga den til min bror, som klarte å knuse glasset + litt vann... :(

Herlig initiativ av @Chronodiver !! Ønsker å henge meg på. Det ble nevnt Seiko mekanisk. Har en militær/flyinspirert liggende som fortjener mer armtid. Bilder kan du se her:
http://www.creationwatches.com/prod...07k-military-nylon-strap-mens-watch-3043.html

Med flott dykker fra Citizen, og automat fra Seiko, er du da på god vei inn i "galskapen" :) Send meg din adresse på PM, så sender jeg i boblekonvolutt senest mandag.
 
Jeg har rett og slett aldri opplevd noe lignende, det her er helt ubeskrivelig. Jeg oppdaterer tråden med gledestårer og masser av ydmykhet.

@Chronodiver
@netrom71

Dere er ikke bare det beste som har skjedd meg på år og dag, men dere har gitt meg håp, om å komme meg videre i livet. Tusen takk!

Når klokkene kommer på armen, skal det tas bilder, og skåle til dere alle. Jeg har virkelig møtt en gjeng mennesker som fortjener all ros i denne verden. Jeg vil ikke virke som en raring, men dette har tilført en bakoversveis som ga meg frysninger opp gjennom hele bein margen. Jeg gråter sjeldent, men i denne tid er det virkelig plass til et par gledestårer å komme med. All respekt og ydmykhet til dere.