The Gift

eSR

Medlem
30. aug. 2016
Innlegg
26
Sted
Norge
Hallo igjen Tidssonen,

I dag vil jeg meddele dere en gave jeg fikk av en medlem her inne med navnet @Chronodiver
Pakken kom sabla fort på postkontoret og jeg tok selvfølgelig turen så fort jeg kunne. Da jeg kom opp på postkontoret merket jeg auraen i rommet, jeg strålte fra vegg til vegg, men det var jo bare jeg og de ansatte som var der, så den opplevelsen får jeg holde med et smil om munnen. Da jeg hadde hentet pakken tok jeg turen på rema 1000 rett over gata, fant et kundekort til BMW forhandleren og leverte det, stakk inn i butikken og møtte visstnok på min frue samt hennes foreldre, for noen sammentreff det har vært i dag.

Vel, nok om det, lets get to the point. Skal prøve så godt jeg kan med å legge inn bilder i riktig rekkefølge, samt ha litt interessant tekst med.


Pakken er inne i hus (leilighet), og på stuebordet, jeg er klarer nesten ikke dy meg, jeg må åpne den!
o4IOAKt.jpg


Med litt hjelp av telepatiske krefter fikk jeg boksen åpnet så vi kunne fortsette unboxingen
hm5POty.jpg


Inne i esken ligger det to stk papirblokker samt enda en eske
Nlo8ik6.jpg


Har aldri vært så spent på en pakke i posten, i hele mitt liv, vi fortsetter videre med å se på de to brosjyrene
LVTLt2Y.jpg


Whats in the box?!
7Vh6BiO.jpg


Jeg åpner forsiktig den glansfulle røde boksen, spenningen stiger
GQnKzj6.jpg


Det ser ut til å ligge en rosa post-it note i boksen, en persnolig melding fra gavens gudfar? La oss ta en nærmere titt, på boksens innhold
Ad9z33n.jpg

Med en heftig pakke, kommer også en post-it note med en varm hilsen fra giveren selv. Jeg er i ekstase, ydmyk og spent på hvordan den kommer til å se ut på mine tynne håndledd.

Får vel ta den på venstre, mens den gamle GUL'e får tronen til denne
gTB9QKr.jpg

Den ser jo fantastisk ut! Den oransje remmen er virkelig, sånn @Chronodiver forklarte den

Med litt hjelp fra stuelampa får den liv i lumen, og jeg slenger den på høyre arm
8DXndlw.jpg

For et fantastisk syn!


Jeg har ennå ikke ord for hvordan jeg skal beskrive dette jeg har opplevd her hos Tidssonen de seneste dagene jeg har vært registrert enn at dette er noe som skal huskes til den dag jeg ikke har evnen lenger.
Takknemlig til universets ende og tilbake, dette er gave som få vil glemme, spesielt meg.
Tusen takk igjen @Chronodiver , du har gitt meg et gigantisk smil som få kommer til å se bort i fra når de ser meg, og lurer på hvorfor. Kudos.

Kan vel få inn et par sammenligninger her, både i dagslys, og på en litt mørkere setting (lumen på GUL klokken, ser ut til å ha tatt sin tid som eldre enn meg)
rnooMM1.jpg

3Afp136.jpg



Takker for at dere tok turen innom og så min unboxing av gaven jeg fikk fra Mr. @Chronodiver
og kan vel avslutte med et single shot av klokken nå i mørkets dyd, er virkelig imponert av lumen på denne klokken.
biv2LIK.jpg



Takk for meg, og igjen tusen takk til @Chronodiver ! Får ikke sagt det nok, men håpe denne tråden her gir et litet syn på hva jeg fikk i posten i dag. Helt fantastisk.

Nå kan jeg si meg som en stolt eier, av et Citizen dykker ur som ser episk ut.
 
Takk alle sammen ^_^

Kommer ikke til å bruke fem øre til på rem i god tid fremover nå, men tenkte da denne er 23mm mellom horna, kan jeg sette en 22mm på den da jeg har det? Eller kanskje vente en god stund før jeg skaffer en zulu/nato 23mm til den. Men akuratt nå er jeg storfornøyd med det som sitter på, og den sitter så godt! Må si remmer har sine bruksområder og med denne så sitter den jaggu godt på armen. @Chronodiver
 
Gratulerer med fin Citizen diver!

Forresten så er det skummelt å bruke for smal rem, @eSR. Jo, det er riktig at James Bond hadde det i Dr. No, men enkelte her har erfart at remmen lett drar av barretene. Så går klokken i bakken!

8
 
Entusiasmen din er til å ta og føle på. Sånne medlemmer trenger vi. Gaven din er velfortjent. Gratulerer så mye med flott ur og velkommen hit. Jeg håper dette er starten på et langt liv som entusiastisk klokkeelsker og bidragsgiver her på forumet! Takk også til @Chronodiver for denne flotte gesten. Det er dette som gjør Tidssonen et godt sted å være :)
 
Entusiasmen din er til å ta og føle på. Sånne medlemmer trenger vi. Gaven din er velfortjent. Gratulerer så mye med flott ur og velkommen hit. Jeg håper dette er starten på et langt liv som entusiastisk klokkeelsker og bidragsgiver her på forumet! Takk også til @Chronodiver for denne flotte gesten. Det er dette som gjør Tidssonen et godt sted å være :)
+1, og gratulerer så mye med flott Citizen @eSR :)
 
  • Liker
Reaksjoner: eSR