Dagens klokke

Quartz...ÆSJ! neida, sykt kult ur. Tror jeg må sjekke det ut hos AD i Singapore senere i måneden :)
 
Spørsmålet er da, hvordan beveger sekundeviseren seg? Etter automatikgalskapen tok meg synes jeg en tikkende viser er grusomt. Jada, jeg er sær.
 
Jeg forstår deg godt, Mathfjeld. Jeg var også veldig skeptisk til en tikk-takk sekundviser. Det koker ned til smak & behag, og jeg synes det er tilfredstillende å se bouncen. En side effekt av en oljefull kasse er at urverket er helt lydløst. Tok uret inntil øret, men klarte ikke høre noe bortsett fra tinnitusen min :p
 
Nok en myte altså...

Har blitt Doxaeier i dag. Overtatt fra TS-medlem. Elsker formen på denne, den blir bare fetere jo mer jeg stirrer på den (kona himler med øynene) :D

Hyggelig å gjøre handel med deg og at du er tilfreds. Jeg kjenner litt på anger her og nå.... Hvor ble det av wiskyen?
 
Det var klokken sin. DRITTØFF. HAR STOR SANS FOR QUARTS når det blir såååååå presist.

Fikk denne idag :)

5418187753_584d2c44b9_z.jpg



Sjekk ut lesbarheten :eek:

5418188019_b5e2f2d674_b.jpg

Men du, med den bakgrunnen, og når jeg ser ut av vinduet her hjemme, må jeg spørre: HAR DU DRIVHUS???
 
Lekkert ur komodo, velkommen til forumet. Ingen dårlig åpning dette, spent på hva mer som kommer:)