Kopier/fakes på Finn.no

Kicka på den selv, ser ut som en "homage" som er supplert med orginal
reim og boks, skummelt...... Og neppe verdt 5k

Sendte e-post til ham og spurte hvorfor han oppga at det var en PAM 115. Fikk til svar at det ikke var forsøk på svindel, men at den var så lik i designet at han valgte å kalle den for en PAM 115. Han har nå lagt ut ny annonse hvor han kaller den en homage.
 
Haha, ja tenkte også det med RW-klokka. I tillegg har han mange bilder av eske og tilleggsutstyr, men bare ett av selve klokka....
 
Tror han prøver å skape litt snakk om prisen for å trekke folk, sjekk ut den reklameringen under salgs teksten! Galskap!
 
Bare litt :p

For det første så er det nok ikke gull for kr 49 000 i kassen (jeg kan vansklig tenke meg at kassen er av solid gull). For det andre er ikke uret så horologisk intressant at det forsvarer den totalt ville prisen!
 
Ja han så jo ut til å være en real kar..
Kjøper man en klokke av han som viser seg å være en kopi etc. Så risikerer man jo å havne spikret fast til ett tre...noe rart er det vel også ved sitte med 3 så nye ur om mannen ikke er samler..vet ikke hvor mye man kan spare på å handle dem i utlandet.men han driver neppe med veledighet så tror jeg styrer unna...
 
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26810355
Sjekket tlf opp mot skattelistene,0 i inntekt skatt samt formue...
Og ikke minst sjekk mellomnavnet...litt sånn utdrikkingslag spøk.sett bort ifra den noe reelle prisen. Noen tanker om disse..Ser i annonsen at mellomnavnet ikke står,men fikk svar på Mail av arvid usjyldi gustavsen

Jeg sjekket også skattelistene tidligere. Sluttet med det da jeg kom på at jeg selv står oppført med 0 på grunn av studier :)
 
joda jeg gjør heller ikke det til daglig..
men når man får svar på mail fra en som titulerer seg som usjyldi og har kjøpt ur til nærere 100000 den siste mnd og selger med en gang samt han hadde to som var ett år gamle ca. og i relativt grei prisklasse sjekket jeg..noe muffens tenkte jeg da..
synd, da det var flere fine ur der....