Dagens klokke

Sengeliggende idag. Da er det godt med noe som varmer sjelen :)
04022011432.jpg


God helg!
 
Ny klokke på armen i dag:). Min første virkelige vintage:
redsubws2007.jpg

Takk til Ursa Major for hyggelig møte og handel!:)

Det må jeg si; - Grattis!
RedSub er så sannelig et særdeles lekkert ur!

Og slike bilder bare bidrar til at jeg får enda mer lyst på en selv, så "keep 'em coming"!
:grin:
 
Longines

Denne dukket opp i posten i dag. Er kanskje i største laget med sine 42 mm og kraftige lenke, men får prøve Nato/zulu selv om jeg ikke blir helt fortrolig med de..
0402.jpg
 
Seamaster etter bestefar på nato

P2040592.jpg


Begynner å bli mer og mer fortrolig med litt mindre ur etter å ha ridd lenge på "Big Ben på armen" bølgen
 
Dessuten er det ikke så ille som "Urban Legend" skal ha det til. Den skulle hete Honda Fit(noe den bare gjør i Kina, Japan og nord/sør Amerika), ikke Fi**a som mange hevder :) Sorry for offtopic!

Jeg bekrefter din påstand, men siden jeg inkluderer et bilde av dagens klokke
holder jeg meg on-topic;)

IMG_3812.jpg


Myth=Busted
 
På vei hjem ...

Økta er ferdig. På vei hjem med et sent helikopter og kledd for anledningen. Beklager billedkvaliteten. Kansje kommer et bedre bilde når vi er kommet iland.

5513.jpg
 
Var innom Intrepid Sea, Air & Space Museum i dag, fikk noen rare blikk mens jeg tok WS!

SKX007 med Concorde i bakgrunnen
IMG_0293-1.jpg


SKX007 med F-16 i bakgrunnen
IMG_0284-1.jpg


SKX007 med A-12 Blackbird i bakgrunnen (nydelig fly!)
IMG_0286-1.jpg


Det var utrolig mange fine fly å se på, men jeg har ikke WS med alle i bakgrunnen... dessverre! Får se om jeg får kjøpt et Pilot ur etterhvert, da drar jeg tilbake og knipser foran alle flyene!!
Har du litt interesse for fly og krigshistorie så kan jeg absolutt anbefale en tur innom museet neste gang du besøker New York!
 
Nattens klokke...

Kom i posten i dag. La den rett over på en nato jeg hadde liggende, da lenken den kom med ikke var så overbevisende.

CIMG0621.jpg


CIMG0644.jpg


(Seiko SNZF21)