Siste aktivitet

• D
    Dr.Skinnywrist svarte på tråden Høstdepresjon.
    bare helt sykehus dette her @Edzilla. Jeg har ingen ord for å beskrive hvor stort dette er og hvor glad jeg er på dine vegne..Riktig god...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Høstdepresjon.
    Dette blir utrolig artig å følge @Edzilla; jeg er sikker på du får en strålende tur som du vil huske resten av livet!
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Takk, Er bare en enkel klokkekjær kæll fra Østfold.
  • D
    Dr.Skinnywrist reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • Bgo80
    Tror jeg fort hadde gått for Omega Seamaster Diver 300 her. Ticker jo av alle boksene og høres ut som om du egentlig er ganske sugen på...
  • Tobbywei
    Tobbywei reagerte på innlegget til RemiWM i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
    Da har jeg og min 39 mm 214270 fra 2016 10 års jubileum i dag! 🎂 Dette er min første Rolex jeg kjøpte 1. skoledag til sønnen vår. Var...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Rovers i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Preacher i Den store sykkeltråden. Liker Liker
    Jeg ville gått for mekanisk girgruppe og bremser, av typen skive. Jeg tror også jeg ville gått for alu-ramme og alu-hjul, rett og slett...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_3672.jpeg
    • IMG_3673.jpeg
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Andreasvikan i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til slip i Dagens klokke. Liker Liker