Siste aktivitet

• Hvermansen
    Hvermansen reagerte på innlegget til Golfballen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvermansen
    Hvermansen reagerte på innlegget til Tannhjulet i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvermansen
    Hvermansen reagerte på innlegget til slip i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvermansen
    Hvermansen reagerte på innlegget til Sindregb i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvermansen
    Hvermansen reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvermansen
    Hvermansen reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Entropy i Grand Seiko-tråden. Liker Liker
    Får nesten melde meg på her. Det er utrolig befriende med en dead on nøyaktig quartz i boksen. Ca 3 års gangreserve, 50 års...
  • Idva
    Idva reagerte på innlegget til Jon Henrik i Norske klokkemerker. Liker Liker
    Jon Henrik Haraldsen og Nicolai Giil også :geek: https://www.tidssonen.no/straum-klokkefiffens-nye-norske-favorittmerke/
  • Idva
    Idva reagerte på innlegget til andres i Norske klokkemerker. Liker Liker
    Time and tide også: https://shop.timeandtidewatches.com/collections/straum?srsltid=AfmBOooxv9TaRrtpfaEmMdNYFL4IepMxFTaANyThyhEzgofDe84kXuw-
  • Idva
    Idva reagerte på innlegget til seiltid i Norske klokkemerker. Liker Liker
    Er en stund siden jeg har lyttet mye til klokkepodkaster nå, men minnes at Fratello er venner av merket og snakket varmt om det. Om de...
  • Idva
    Idva reagerte på innlegget til Grendel i Norske klokkemerker. Liker Liker
    Kan ikke si jeg har lagt merke til den, eller huske omtaler. Men; liker du utseende så hvorfor ikke ta en sjanse? Titan har jeg...
  • andres
    andres svarte på tråden Norske klokkemerker.
    Aldri hørt om dem...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Entropy i Grand Seiko-tråden. Liker Liker
    Får nesten melde meg på her. Det er utrolig befriende med en dead on nøyaktig quartz i boksen. Ca 3 års gangreserve, 50 års...
  • E
    erikolav reagerte på innlegget til Nessuno79 i Rolex 226627 Yacht Master Titan review. Liker Liker
    Tenkte forsøke meg på en aldri så liten review igjen, tross alt leeenge siden sist. Og selv om det jo er flere artikler skrevet om...
  • SpaceCowboy
    SpaceCowboy reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker