Siste aktivitet

• mr_frodo
    mr_frodo svarte på tråden Brennevin.
    En ganske god brandy
    • 1000018279.jpg
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Genta i Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai. Liker Liker
    Enig. 1. på ei reim til 3-4’ forventer jeg at den ikke, bokstavelig talt, går opp i liminga 2. ja, du må kunne stole på OEM Panerai når...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Hammerfjord i Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai. Liker Liker
    Jeg laget en god del 24mm skinreimer mellom 2008 og 2010. Alt var sydd sammen. Lim skal jeg aldri bruke for min del. Da er det bare å gå...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Hammerfjord i Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai. Haha Haha
    Det er alt for dårlig og burde bli sydd sammen. Hva om jeg hadde mistet klokken over en uheldig plass? Som for eksempel mens jeg tar...
  • Johnsigans
    Johnsigans reagerte på innlegget til acnorway i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Vi peaket på den tiden 😁 Men med på en oldboys GTG hvis jeg er hjemme!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i Seiko-tråden – løst og fast om Seiko. Liker Liker
    Så var servicen tatt. Alle pakninger ble byttet, men glasset turte jeg ikke å bytte, ettersom jeg da må kneppe av bezelen av bakelitt...
  • 6
    Demonteringen fortsetter. Mye størknet olje. Kan du se feilen? Nå da? Skruehodet fra verksholderen/kassespaceren som har havnet nedi...
  • kristianc3
    kristianc3 svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_4515.jpeg
  • opsoff
    opsoff reagerte på innlegget til BigT i Dagens hund. Liker Liker
    Ingen verdens ting matcher kjærligheten i en hund. Fire labber og ei snute som alltid er DIN. En hale som logrer for nettopp DEG. For en...
  • 6
    69variant reagerte på innlegget til Oddemann i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
  • 6
    69variant reagerte på innlegget til Idva i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Rotet rundt i klokkeskuffen og fant denne som jeg hadde helt glemt at jeg kjøpte en gang. Artig liten sak som jeg kanskje må ta frem...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Hammerfjord i Brennevin. Liker Liker
    Ja, disse "sanksjoner" stammer fra småklovner som leser ikke historiebøkene spør du meg. Siste gangen jeg drakk vodka var det Zubrowka...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til andres i Brennevin. Liker Liker
    Denne er i glasset, noe av det beste jeg vet
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Idva i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Rotet rundt i klokkeskuffen og fant denne som jeg hadde helt glemt at jeg kjøpte en gang. Artig liten sak som jeg kanskje må ta frem...