Siste aktivitet

• Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Årets sommerklokkerull fra NWG! Dette er vel en passende tråd for en slik post? Tenkte det var gøy å dele årets sommerklokkerull og her...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Så videre til beaterene! Helson Shark Diver Bronze 38 mm Dette er en skikkelig traver jeg har hatt i rundt 3 år. Den brukes kun som...
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Da var det min tur i Klokkestafetten. Jeg skal presentere 10 klokker som jeg nå endelig har fått samlet sammen. Samlingen består...
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Årets sommerklokkerull fra NWG! Dette er vel en passende tråd for en slik post? Tenkte det var gøy å dele årets sommerklokkerull og her...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Furch i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Esprite i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til opsoff i Dagens klokke. Liker Liker
  • flyback
    flyback reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til MikroKrone i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Kveldstur med hele flokken, midt i Nitelva
  • natu86
    natu86 reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Det er litt rart hvordan denne hobbyen utvikler seg. Det som startet med interessen for klokker har etter hvert handlet minst like mye...
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til MikroKrone i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Kveldstur med hele flokken, midt i Nitelva