Siste aktivitet

• Jone
    Jone reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Bøygen i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    At engelskmennene legger seg ned som om de var italienerne. Eier de ingen skam? Skal ikke være skråsikker på at Norge fortjente å vinne...
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Det er litt rart hvordan denne hobbyen utvikler seg. Det som startet med interessen for klokker har etter hvert handlet minst like mye...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Det er litt rart hvordan denne hobbyen utvikler seg. Det som startet med interessen for klokker har etter hvert handlet minst like mye...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Palladium i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Liker Liker
    Noen små justering fra sist gang, en skyracer ut, og en tudor inn. Lysten på en yacht- eller gmt-master. Min duodetsett i stigende...
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til Sandvik i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Hva skjuler seg bak lokket?
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til KentOve i Vacheron Constantin-tråden. Liker Liker
    Den røde skiven finnes i Overseas Tourbillon, Overseas evighetskalender og nå også i Overseas "34,5 mm". Når kommer den i 41 mm? Den er...
  • B
    Beretta692 reagerte på innlegget til Torema i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Ble ny klokke og CL finale på Oslo tur
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Vestlending i Dagens vintage. Liker Liker
    En dag i solen med….
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Beretta692 i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Til slutt ble fristelsen overveldende, og når jeg allikevel hadde en tur i nærheten så stakk jeg innom urmakeren i Kristiansund. På veg...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Rune J i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Bgo80 i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Denne ble med på sommerferie 😎 (+ Omega’en)
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • B
    Til slutt ble fristelsen overveldende, og når jeg allikevel hadde en tur i nærheten så stakk jeg innom urmakeren i Kristiansund. På veg...
    • 1000002037.jpg