Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Klar for å avslutte en flott lang og varm dag, og überklar for å stå opp tidlig i morgen for å gå ny tur langs havet.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til acnorway i Tutima-tråden. Liker Liker
    Kom over dette merket i et flyplass-magasin i Hamburg. Dette ser jo ganske lekkert ut..
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Rosso i Dagens Panerai. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Run AC i Dagens Panerai. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Tore i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Fortis i Dagens klokke. Liker Liker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Ble lettere Paneraiforvirret når jeg så på Bjerkesidene, så en viss form for sortering var formålstjenlig:
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    Så satt man her da og surfer litt rundt etter BP, takket være @Bgo80 og @Chronodiver...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til andres i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Da var det min tur.. Neida, det blir litt for dumt å gå gjennom alle sammen. Jeg velger ut 3 stk. som jeg kan leve med hele...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK, jeg runder av nå, da, siden de etter meg står og røsker i grimen. ;) Takk for mange hyggelige og interessante kommentarer! Jeg...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Jeg føler meg like rampete som trådstarter, og siden morgendagen innebærer en del reising og kjøring med familien den dagen, så tar jeg...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...