Siste aktivitet

• Dharma bum
    Dharma bum reagerte på innlegget til Nessuno79 i Dagens klokke. Liker Liker
  • andres
    andres reagerte på innlegget til crown guard i Dagens vin. Haha Haha
    Ja bosconia er godsaker! Det er vi nok enige om!
  • espenal
    espenal reagerte på innlegget til crown guard i Tørr jeg dette?. Liker Liker
    Dette blir en tråd som kommer til å gå over en del uker/måneder, men jeg kan jo starte luremusingen allerede nå. Listen er bare en...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    Godt poeng om 40mm-kasse @Chronodiver, har oppdatert innlegget med presisering om at jeg her snakker om etter 2003 og med den nye...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Jeg får vel starte med å si at dette var et meget godt komponert og lærerikt innlegg! Akkurat passe med nerding, historie, egne tanker...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Chronodiver i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    @Bgo80 : Blancpainsamlingen din er fantastisk og jeg skulle ønske flere brukte penger på merket. På brukten er de fleste...
  • C
    Chronodiver svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    @Bgo80 : Blancpainsamlingen din er fantastisk og jeg skulle ønske flere brukte penger på merket. På brukten er de fleste...
    • IMG_1058.jpeg
  • Ivar
    Del fem: Alle gode ting er tre(hjulssykkel) - tredje løpsdag. Som ivrige lesere kanskje husker ble vi i del to introdusert for Jezza...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • Dharma bum
    Dharma bum reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Dharma bum
    Dharma bum reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    Jeg får vel starte med å si at dette var et meget godt komponert og lærerikt innlegg! Akkurat passe med nerding, historie, egne tanker...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Lemen
    Del fem: Alle gode ting er tre(hjulssykkel) - tredje løpsdag. Som ivrige lesere kanskje husker ble vi i del to introdusert for Jezza...
    • R1-08931-0004.jpeg
    • R1-08927-021A.jpeg
    • R1-08932-0012.jpeg
    • R1-08932-0014.jpeg
    • R1-08932-0009.jpeg
    • R1-08932-0022.jpeg
    • R1-08936-005A.jpeg
    • R1-08935-0003.jpeg
    • R1-08934-0025.jpeg
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.