Siste aktivitet

• lumer
    lumer svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_1312.jpeg
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Suften i Dagens Panerai. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Joachim Bødtker i Dagens Panerai. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Vermin i Dagens Panerai. Liker Liker
  • G
    Gyrolock opprettet en ny tråd.
    Ønsker å kjøpe en Rolex 126234, med blå skive, jubilee, fluted bezel. Helst så ny som mulig. Ta kontakt om du har en. Befinner meg i...
    • IMG_1094.jpeg
  • sholan
    sholan svarte på tråden Sommerklokka 2026.
    Sommerklokka fikk virkelig fine sko å gå på, takket være et hyggelig TS medlem! 😍
    • 1000005609.jpg
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Skulle nevnt det tidligere, kameravalget hever virkelig kvaliteten ytterligere. Det gir bildene deilig, lun retrofølelse! Selv står en...
  • E
    espenfi reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    @Bgo80 - For en fantastisk flott presentasjon og detaljert og overveid artikulert tekst av egne tanker rundt samlingen. Kjekt å lese noe...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    @Bgo80 dette var da veldig god kveld/natt-lektyre! Og en litt overraskende samling som jeg ikke kjente til fra før. BP er er merke som...
  • Hermansen
    Hermansen reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    15416CD💙
  • J
    jvj75 svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_3822.jpeg
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker