Siste aktivitet

• Hugo Cabret
    Hugo Cabret reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Takk for det :) Jeg er enig, det er synd. På forhånd - beklager kvaliteten:
  • Hugo Cabret
    Hugo Cabret reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Zawatch i Tudor-tråden. Liker Liker
    Fikk tafset litt på denne rampen i går, og fikk ikke mindre lyst på den gitt.🤩 Tidligere Tudor chrono har vært litt store for meg, men...
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Carrera i Island of Watches. Elsker Elsker
    Strøken frøken🤩😘
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Zawatch i Tudor-tråden. Elsker Elsker
    Fikk tafset litt på denne rampen i går, og fikk ikke mindre lyst på den gitt.🤩 Tidligere Tudor chrono har vært litt store for meg, men...
  • Johnsigans
    Johnsigans svarte på tråden Gullkorn fra Finn.no.
    https://www.finn.no/469199654 tenk å få allokert en caps
    • IMG_3691.png
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    15416CD💙
  • smb
    Bump
  • V
    Vestlending reagerte på innlegget til Suften i Dagens IWC. Liker Liker
    Nok en dag med Vintage IWC. Får vel ta på en annen i morgen...
  • V
    Vestlending reagerte på innlegget til Tommytott i Dagens IWC. Liker Liker
    Når den nå for første gang i mitt eie nærmet seg bånn på gangreserven var valget ekstra enkelt :)
  • V
    Vestlending reagerte på innlegget til Suften i Dagens IWC. Liker Liker
    Denne i dag også gitt.
  • Mlegend
    Mlegend reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • Mlegend
    Mlegend reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nyter sommer med en skikkelig (kjedelig) sommerklokke! Grønt er skjønt💚
  • Mlegend
    Mlegend reagerte på innlegget til Labbos i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Ligger i hengekøya og tenker på, det visstnok alle menn tenker på minst en gang i uka, Romerriket
  • Mlegend
    Mlegend reagerte på innlegget til chronometer i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    TDF og Træen i gul trøye, jeg og Eddy følger med 😄