Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Hoover i Seiko Alpinist - en tråd til ære for en horologisk legende. Liker Liker
    Jeg angret litt på at jeg solgte min forrige men jeg vet at den kom til et godt hjem. Så når denne dukket opp nå så hogg jeg til 🤣
  • Esprite
    Esprite svarte på tråden Dagens Panerai.
    • 20260707_144330.jpg
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Jeg føler meg like rampete som trådstarter, og siden morgendagen innebærer en del reising og kjøring med familien den dagen, så tar jeg...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Haha Haha
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • Readerfly
    Readerfly reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • UJU
    UJU svarte på tråden Dagens vin.
    Brutalt. Har drukket eldre Musar flere ganger og de har holdt høy kvalitet, med unntak av litt skjøre korker. Perfekt til grillet kjøtt...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til andres i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Da var det min tur.. Neida, det blir litt for dumt å gå gjennom alle sammen. Jeg velger ut 3 stk. som jeg kan leve med hele...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    En veldig diversifisert trio, som da dekker mer rent "samlingsmessig" enn hva kun tre klokker skulle tilsi isolert sett i antall. Den...