Siste aktivitet

• crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Var litt spent på hva @andres med sonens antageligvis største klokkeboks kom til å gjøre i denne stafetten 😀 Men artig utvalg det der...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    @andres samlingen din er virkelig noe å sikle over. For en utvikling siden vi først satt å mekket på klokker i fylla i Spikkestad! Du...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Navitimer83 i Dagens vin. Liker Liker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til ahpadt i Dagens vin. Liker Liker
    Cerasuolo fra Abruzzo er elsk.
  • andres
    andres reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    Det var nå enda bra du valgte å ikke presentere hele samlingen, selv om den er både flott og variert. Da hadde vel resten av oss måttet...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til crown guard i Dagens vin. Liker Liker
    Bare å beklage skrivefeilene. Noen løse notater mens jeg lukter på nye Musar. God, men noe anonym og uten personlighet. I forhold til...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til andres i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Da var det min tur.. Neida, det blir litt for dumt å gå gjennom alle sammen. Jeg velger ut 3 stk. som jeg kan leve med hele...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Jeg føler meg like rampete som trådstarter, og siden morgendagen innebærer en del reising og kjøring med familien den dagen, så tar jeg...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • kire
    Del fire: fordommer utfordres (og bekreftes delvis) - andre løpsdag Det er andre løpsdag og frokosten inntas. På bordene rundt oss...
  • UJU
    Hei! Etter mange hyggelige tilbakemeldinger på fjorårets reisebrev forsøker vi oss igjen. Formatet er stort sett det samme, og noen vil...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammond
    Del fire: fordommer utfordres (og bekreftes delvis) - andre løpsdag Det er andre løpsdag og frokosten inntas. På bordene rundt oss...
  • hman
    Sender denne opp. Fortsatt ubrukt
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker