Siste aktivitet

• Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Dagens klokke.
    • 1000006773.jpg
  • Hammond
    Hammond reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • sf82
    sf82 reagerte på innlegget til crown guard i Dagens vin. Liker Liker
    Bare å beklage skrivefeilene. Noen løse notater mens jeg lukter på nye Musar. God, men noe anonym og uten personlighet. I forhold til...
  • ahpadt
    ahpadt svarte på tråden Dagens vin.
    Cerasuolo fra Abruzzo er elsk.
    • IMG_1607.jpeg
  • D
    Dazed reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Fin og variert samling! Jeg må nesten bare si meg enig med de over i at en Cartier Santos hadde komplimentert samlingen din ypperlig...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Chronodiver i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Blir nødt til å poste dette bildet i en tråd hvor man og kan legge til tekst. Igjen og igjen blir jeg lamslått av hvordan lille Nomos...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Fin og variert samling! Jeg må nesten bare si meg enig med de over i at en Cartier Santos hadde komplimentert samlingen din ypperlig...
  • B
    Bayern reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Haha Haha
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • acnorway
    acnorway svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Omega Seamaster-tråden.
    Sommerlig
    • IMG_2971.jpeg
    • IMG_2972.jpeg
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Klokkegutt i Enklokkemann?. Haha Haha
    Et særdeles sterkt poeng! Man skal være forsiktig i Sarpsborg. En Tudor FXD kan faktisk være den optimale Sarpsborgklokka.