Siste aktivitet

• chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til Leon i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Chronodiver i Don't speak. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Johnsigans i Enklokkemann?. Liker Liker
    Samme rolle, hva er det? Har en sportshype, en dress komplikasjon og en kontorklokke. Slik jeg ser det mangler jeg kronograf, pure...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til hbf i Enklokkemann?. Liker Liker
    Min klokkereise har ledet meg til oppdagelsen av at jeg ikke er en samler. Jeg får også litt dårlig følelse av å ha flere klokker som...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
    Det er et godt poeng. Det er nok mye bra der ute som går under prestisjeradaren. Seiko er alltid en vinner med flotte modeller. Har en...
  • Johnsigans
    Johnsigans svarte på tråden Enklokkemann?.
    Samme rolle, hva er det? Har en sportshype, en dress komplikasjon og en kontorklokke. Slik jeg ser det mangler jeg kronograf, pure...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til OddE i Hva lytter dere til om dagen? (Youtube-videoer). Liker Liker
    Nå som det er VM, måtte jeg finne frem min favoritt-nidvise igjen. Die Toten Hosen - Bayern. For de som ikke fulgte med i tysktimene...
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til hbf i Enklokkemann?. Liker Liker
    Min klokkereise har ledet meg til oppdagelsen av at jeg ikke er en samler. Jeg får også litt dårlig følelse av å ha flere klokker som...
  • Johnsigans
    Johnsigans reagerte på innlegget til Hammerfjord i Enklokkemann?. Liker Liker
    Helt enig Og det er fortsatt mulig å oppleve mye klokkeglede med noe som ikke er blant merkene som selger stål til gullpris. Poenget er...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Chronodiver i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Herregud så flott!
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nyter finværet og lager middag.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Chronodiver i Don't speak. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til lahey i Dagens klokke. Liker Liker