Siste aktivitet

• R
    Raspeball reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Justerer også lenken når jeg først er igang.
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til Hammerfjord i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har vært en mekanisk klokkemann siden 90 tallene. Da oppgraderte jeg meg til dykkerklokke fanatiker i 2003 og klokkegal siden 2006...
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til whazzo_ i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Blir fort å utforske det nyeste tilskuddet her
  • Rovers
    Rovers opprettet en ny tråd.
    Selger en strøken, helt ubrukt Citizen Promaster Pepsi (ref. NY0086-16L). Komplett med boks og papirer, kjøpt ny i mai 2023. - 41,5 mm...
    • IMG_0845.jpeg
    • IMG_0847.jpeg
    • IMG_0846.jpeg
    • IMG_0848.jpeg
    • IMG_0844.jpeg
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Karibiens utvalgte
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
    Rett fra postkontoret til håndleddet
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Lemen i Cartier-tråden. Liker Liker
    da kan man endelig poste litt her også :mrgreen:
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Tusen takk for det! Alltid vært fan av Speedy, og en 321 er noe eget. Da tenker vi nok likt tror jeg. Det er virkelig en luksus pakke...
  • V
    Vegard1980 reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • V
    Vegard1980 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker