Siste aktivitet

• Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Cse01 i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Erik_SG i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Elsker Elsker
    Takk for det :) Jeg er enig, det er synd. På forhånd - beklager kvaliteten:
  • T
    toasty reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Elsker Elsker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Erik_SG i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_6405.jpeg
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har hatt én klokke sammenhengende på armen i 14 mnd nå. Det trodde jeg aldri skulle gå for et par år tilbake. Men nå tenker jeg ikke...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...
  • GrimReaper
    GrimReaper reagerte på innlegget til Bgo80 i Enklokkemann?. Liker Liker
    Ja, har vært - og er - en slitsom prisgalopp. Så har forståelse for OWG. Kanskje det går litt i faser. Men skulle du slenge på deg...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Grendel i Enklokkemann?. Liker Liker
    Wow... Klokkebudsjettet har gått over til andre formål. Prisene har gått overstyr, noe som selvfølgelig renner over til...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Eternamaniac i Enklokkemann?. Liker Liker
    Har vel bortimot 100 klokker, men »kun 30» som jeg anser som klokker jeg bruker fra tid til annen, de andre er der utav interesse, og er...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Heftos i Enklokkemann?. Liker Liker
    Har selv vært inne på tanken, men klarer ikke snevre meg ned til tre engang, så har gitt opp og bestilt ny klokke… 🤣
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bgo80 i Enklokkemann?. Liker Liker
    Litt av en nedslanking! Tanken har jo slått meg også. Jeg vil tro at det gir en veldig «ro». En vanlig utfordring er vel at man hele...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til kire i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker