Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Ut på tur med BP
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Zawatch i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Var innom Bjerkehuset i dag og fikk prøve disse. Veldig pene begge to, og skukle jeg handlet hadde det trolig blitt FOIS. Synes den...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til sholan i Enklokkemann?. Liker Liker
    OWG FTW! ❤️ Jeg anser meg selv som en OWG - skjønte jeg har det med å bytte den ut.. Jeg har også hatt stor samling (30+ Seikoer, god...
  • sholan
    sholan svarte på tråden Enklokkemann?.
    OWG FTW! ❤️ Jeg anser meg selv som en OWG - skjønte jeg har det med å bytte den ut.. Jeg har også hatt stor samling (30+ Seikoer, god...
    • 1000005503.jpg
    • 1000005569.png
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Kjenner meg godt igjen i jaget etter den neste, og at man ikke klarer å slå seg til ro med det man har. Så får tiden vise om det å ha én...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Elsker Elsker
    Hyggelig at du fortsatt lusker litt i buskene her inne :) Nedkjølingen av interessen begynte vel omtrent på samme tid for begge? Selv om...
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til Danion i Dagens klokke. Liker Liker
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Mlegend
    Mlegend reagerte på innlegget til kire i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har hatt én klokke sammenhengende på armen i 14 mnd nå. Det trodde jeg aldri skulle gå for et par år tilbake. Men nå tenker jeg ikke...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Heftos i Enklokkemann?. Haha Haha
    Har selv vært inne på tanken, men klarer ikke snevre meg ned til tre engang, så har gitt opp og bestilt ny klokke… 🤣
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...