Siste aktivitet

• S
    StigJ reagerte på innlegget til Preacher i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Elsker Elsker
    Lettere og mer takknemlige produkter skal man lete lenge etter!
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Elsker Elsker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Elsker Elsker
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...
  • E
    entroterra reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    I dag ble favorittdressklokka "pimpet" opp med ny safir caseback fra Lapinist i Polen. Strøkent levert som alltid fra de! 4400 verket...
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...
  • semmern
    semmern svarte på tråden Bilsnakk.
    Ferrari skal være biler som de aller fleste drømmer om å kjøpe hvis de en dag får nok penger. Luce er vel den første Ferrarien jeg ikke...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Rød i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Rosso i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Prøver en Certina jeg fikk av madammen i 30-årsgave.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nyter solen