Siste aktivitet

• Preacher
    Preacher svarte på tråden Dagens klokkebakside.
    Ja du verden, det gjorde seg!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    I dag ble favorittdressklokka "pimpet" opp med ny safir caseback fra Lapinist i Polen. Strøkent levert som alltid fra de! 4400 verket...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV - Påmelding. Liker Liker
    Tjæææææ, ja jo.... ok da! Har tynnet en del i samlingen i det siste, men "keeperene" er igjen! (og 2 til på vei inn) Men bare om folk...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Johnsigans i Ny klokke skal finnes, kan shortlisten på 50 bli til 1?. Liker Liker
    Føler meg rådvill, jeg har lyst på 50 klokker til en samlet verdi av ca. 5 millioner. :cry: Fra GS Quartz til Franck Muller til ALS...
  • Timely
    Timely reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Elsker Elsker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • Timely
    Timely reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...
  • Timely
    Vacheron Constantin i København. DEL 1: VC åpnet boutique i København i fjor. Ett av mine absolutte favoritt merker måtte da...
  • Timely
    DEL 2: Så videre til del 2 - grunnen til at jeg satte av flere timer hos VC. Årets beste nyhet fra hele Watches and Wonders. Overseas...
  • Lemen
    Lemen svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_9266.jpeg
  • P
    PEBE reagerte på innlegget til roanje i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • Readerfly
    Readerfly opprettet en ny tråd.
    Pulsklokke burde kanskje blitt lagt i "diverse"-salgsforumet, og ikke her i klokke-delen, menmen... Jeg har en sort Garmin Forerunner...
    • c2e0c13e-0642-42a8-a61a-b5d2940f1dda.jpg
  • KlokkeKjell
    KlokkeKjell reagerte på innlegget til Johnsigans i Ny klokke skal finnes, kan shortlisten på 50 bli til 1?. Liker Liker
    Føler meg rådvill, jeg har lyst på 50 klokker til en samlet verdi av ca. 5 millioner. :cry: Fra GS Quartz til Franck Muller til ALS...
  • P
    Parmined reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV - Påmelding. Elsker Elsker
    Tonen skal være fin og takhøyden høy, men jeg håper da folk klarer å ta imot tilbakemelding på klokker slik som på bil. Naboen har...
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til MikroKrone i Ny klokke skal finnes, kan shortlisten på 50 bli til 1?. Liker Liker
    Digger dette! Det er som en grillfest der det ikke diskrimineres, både hummer og kanari skal grilles og det er pyntet med ballonger i...
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker