Siste aktivitet

• D
    Jeg tror påmeldingen har flatet ut. Hva om vi bare klinker til og sier at siste frist er i dag, onsdag 1/7, og første innlegg postes på...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til Grendel i Bilsnakk. Liker Liker
    2 Liter og 600 HK? Joda, det finnes en løsning på det, og fremtiden kan se lys ut...
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til Henrik C i S.U.F og Sarpaneva. Elsker Elsker
    En vakker dag skal jeg lære meg å stille månefase.
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til kire i S.U.F og Sarpaneva. Elsker Elsker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til pokerfjes i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Liker Liker
    Oppdatering: Det ble en sub, og jeg er strålende fornøyd! For en klokke 😍 PAM1595
  • Kruttskjegg
    Kruttskjegg reagerte på innlegget til Grendel i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Det har blitt skrevet en bok om Ola Dan Eide 'nylig'...
  • Kruttskjegg
    Kruttskjegg reagerte på innlegget til knb i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Det norske luftforsvarets første jetfly, de Havilland Vampire. En-seteren (en DH 100) og to-seteren (en DH 115 T.55) avbildet her ble...
  • Kruttskjegg
    2x Piper L-4 Cub "Grasshopper". Som man ser, har disse de hvite og svarte "invasjons-stripene" fra D-dagen og utover. Dette var for å...
  • Kruttskjegg
    Supermarine Spitfire Mk. IX, ombygget til 2-seter. For meg er Spitfire høydepunktet på et hvilket som helst flystevne. Denne dagen var...
  • Kruttskjegg
    Bücker Jungmann i ferd med å takse ut.
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til pokerfjes i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Liker Liker
    Oppdatering: Det ble en sub, og jeg er strålende fornøyd! For en klokke 😍 PAM1595
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til permagnar i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Ut på tur med BP
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Grendel i Bilsnakk. Elsker Elsker
    2 Liter og 600 HK? Joda, det finnes en løsning på det, og fremtiden kan se lys ut...