Siste aktivitet

• acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Moon phase i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Jeg tror for mange, inkludert meg selv som har holdt på med denne hobbyen i mange år kommer til et punkt hvor man ønsker å nedskalere...
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Genta i Hvor mange er nok?. Haha Haha
    Jeg kjøper ikke klokker pga interesse eller hobby, kun behov, når jeg skal: - navigere under vann: FXD M.N.21 - dykke: 5513 - dykke...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Jeg har en Rolex 5513 som trengte service, hadde amplitude på 210-230 og gikk plutselig veldig sakte, tror den fikk sist service i 2009...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Og slik gikk det, etter oppstart gikk verket med amplitude på 260-270 i alle posisjoner, begynte å gå 10-15 sekunder for fort etter noen...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til crown guard i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Har gjort litt endringer i både Ønskeliste, og klokkeboksen i det siste. Har i grunn kommet frem til at man MÅ ha 3 klokker Daily (Sub...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Ikaros i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Denne tråden stikker litt - jeg har nemlig blitt nødt til å nedskalere samlinga av økonomiske årsaker, og etter hvert som klokkene...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Phenix i Dagens middag. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase svarte på tråden Hvor mange er nok?.
    Jeg tror for mange, inkludert meg selv som har holdt på med denne hobbyen i mange år kommer til et punkt hvor man ønsker å nedskalere...
  • svimtapp
    svimtapp reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkespotting. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy opprettet en ny tråd.
    Jeg vurderer å selge eller bytte min Henry Archer Vesterhav Eris. Bytteforslag rundt samme pris mottas med takk. Dette er et dansk ur...
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    • 1.jpg
    • 8.jpg
  • Topher
    Topher reagerte på innlegget til Suften i Dagens Panerai. Liker Liker
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til crown guard i Hvor mange er nok?. Haha Haha
    Har gjort litt endringer i både Ønskeliste, og klokkeboksen i det siste. Har i grunn kommet frem til at man MÅ ha 3 klokker Daily (Sub...