Siste aktivitet

• Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til uret i A. Lange & Söhne-tråden. Elsker Elsker
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til MikroKrone i CFB fra over elven Styx. Liker Liker
    Da fikk jeg endelig beskjed fra DHL at den var ankommet: Carl F. Bucherer Manero Peripheral BigDate, ref. 00.10926.08.53.01! Denne har...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til MikroKrone i CFB fra over elven Styx. Elsker Elsker
    Da fikk jeg endelig beskjed fra DHL at den var ankommet: Carl F. Bucherer Manero Peripheral BigDate, ref. 00.10926.08.53.01! Denne har...
  • andersen
    andersen reagerte på innlegget til Hovedsignal i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Bare synd de har skrevet LIMITED EDITION i enorm font på den fineste. Hvorfor kan de ikke bare ha dette på baklokket?
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Hovedsignal i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Kjapp anmeldelse av denne lille sjarmøren. Certina DS Action Diver 38mm Titanium Plusspoeng: - Sjarmerende ghost faded aluminiumsbezel...
  • GT350
    GT350 opprettet en ny tråd.
    Selger en brukt Rolex vintage leather display boks for 8 stk klokker. Noe slitasje på boksens yttersider. Innvendig og putene uten...
    • IMG_3695.jpeg
    • IMG_3696.jpeg
    • IMG_3697.jpeg
    • IMG_3698.jpeg
    • IMG_3699.jpeg
    • IMG_3700.jpeg
    • IMG_3701.jpeg
    • IMG_3702.jpeg
    • IMG_3706.jpeg
    • IMG_3716.png
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Liker Liker
    Fra dagens nyhetsbilde.
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Eternamaniac i Humortråden. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til gulenissen i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Når FedEx hopper elegant over fakturaen og går rett til inkasso. Imponerende effektivt – for dem.
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Kjors i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Skiftet til Gmail idag - fuck them...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Folk som forstår ikke at 14 Karat gullsmykker bare innholder 58,5% gull og prøver å selge sin 14K 85% dyrere enn dagens pris på 24K...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til MikroKrone i CFB fra over elven Styx. Elsker Elsker
  • Maschinen
    Maschinen svarte på tråden CFB fra over elven Styx.
    Gratulerer med herlig klokke. Disse er vel kanskje det best kuppet man kan gjøre på bruktmarkedet for tiden. Bucherer (uten Carl F.)...