Siste aktivitet

• Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Qwestern i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Qwestern i Dagens klokke. Liker Liker
  • D
    Dazed svarte på tråden Den store Certina-tråden.
    Det er jo dette ETA har gjort, sammen med en forbedret spiralfjær, for å modifisere 2824 og få 80t gangreserve. ...Fordi de virkelig...
  • R
    Raniets svarte på tråden Den store Certina-tråden.
    Ser Tissot har kommet med ny dykker serie også,600m,iso og glass på baksiden. Dog med det kjipeste 80 verket med 23 jew
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Gin i Dagens sko!. Liker Liker
    Skomaker Våge fikser andre såler for deg, bare å sende dit: https://www.skomakervage.no/collections/red-wing-reparasjonspriser
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Blodstrupmoen i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Rolex Submariner Appreciation tråd. Liker Liker
    2004 vs 2026
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Liker Liker
    Fra dagens nyhetsbilde.
  • Tommytott
    Tommytott reagerte på innlegget til lobergen i Dagens sko!. Liker Liker
    Sånne er sko er typisk stive i lengderetning og lager følgelig gjerne en del lyd ( spesielt med undergulv i betong). Det er verdt å se...
  • Tommytott
    Tommytott reagerte på innlegget til DrDoppler i Dagens sko!. Liker Liker
    +1 for Våge. Har fått lagt på Vibram såler på mine 10 år gamle Blacksmith. Nå er det ordentlige vintersko.
  • Tommytott
    Tommytott reagerte på innlegget til Gin i Dagens sko!. Liker Liker
    Skomaker Våge fikser andre såler for deg, bare å sende dit: https://www.skomakervage.no/collections/red-wing-reparasjonspriser
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens IWC. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens IWC. Elsker Elsker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til MikroKrone i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    Denne passer ikke helt i tråden for Millesime, men jeg føler at Freelance linjen deres også fortjener en shout-out: - Automatisk...