Dagens sko!

Jeg hadde ikke lest sokkeanbefalingen til @stefanravnanger før jeg kledde på med i dag altså, men jeg er enig :giggle:
1779345769787.png

Eg kjøpte dei her https://skechers.no/products/relaxed-fit-slip-ins-slade-quinto-210810snd
Til bruk på jobb og dei har rett og slett vært helt fantastiske . Vi har gulvbelegg over betong med vannbåren varme på brua , så det blir hardt å gå på i lengden samt varmt til tider .

Det er nesten så eg vurderer å handle et par til heimebruk no i sommer også , men så tja . Loafers er jo muligens hakket meir klassisk då .

Ellers finnes det en mellomting ?

• Liker
Reaksjoner: jorol
Hei folkens, dette er ikke dagens sko for min del, rett og slett pga sålene blir for harde og ukomfortable for meg, i tillegg til at de bråker noe sinnssykt i kontorlokalene hvor jeg holder til på dagtid. Har noen vært borti å resåle disse, og i så fall til hva? Dette er i bunn og grunn høst- og vintersko for min del, så må veldig gjerne være solid grep i sålene.

Er for øvrig snakk om Red Wing Blacksmith i fargen Copper Rough & Tough.

1781644559257.png

Hei folkens, dette er ikke dagens sko for min del, rett og slett pga sålene blir for harde og ukomfortable for meg, i tillegg til at de bråker noe sinnssykt i kontorlokalene hvor jeg holder til på dagtid. Har noen vært borti å resåle disse, og i så fall til hva? Dette er i bunn og grunn høst- og vintersko for min del, så må veldig gjerne være solid grep i sålene.

Er for øvrig snakk om Red Wing Blacksmith i fargen Copper Rough & Tough.

Vis vedlegg 430791
Skomaker Våge fikser andre såler for deg, bare å sende dit:
https://www.skomakervage.no/collections/red-wing-reparasjonspriser

sålene blir for harde og ukomfortable for meg, i tillegg til at de bråker noe sinnssykt i kontorlokalene hvor jeg holder til på dagtid
Vis vedlegg 430791

Sånne er sko er typisk stive i lengderetning og lager følgelig gjerne en del lyd ( spesielt med undergulv i betong). Det er verdt å se på det med en kompetent skomaker og se bredt på alle aspektene som mellomsåle og gelenk. Utifra bildet antar jeg at det er en commando såle og at en gumlite kan være mykere, lettere og mer komfortabel.

• Liker
Reaksjoner: Tommytott