Siste aktivitet

• Utinaturen
    Utinaturen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Det kan se ut som om hypen nå er over. Liker Liker
    Det er nok sant at krig er en stor inflasjons kilde. Det går først over energi og råvarer som presser deretter prisene av enhver...
  • px200
    px200 reagerte på innlegget til Eternamaniac i Muligens den skitneste klokka jeg har vært borti. Liker Liker
    Kjøpte denne for en stund siden, mangler krone og verket gikk dårlig. Men det verste var dritten som lå i tjukke lag rundt deler av...
  • Hvalse
    Hvalse reagerte på innlegget til seiltid i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Ikke akkurat nå, men et par timer siden. Vedlikehold 17 meter over havet.
  • Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til DJDAN i Dagens sko!. Liker Liker
    Jeg trengte noen nye sommersko, og vurderte først å gå til anskaffelse av Loro Piana sine «Summer Walk», men så kom jeg over disse...
  • Utinaturen
    Utinaturen reagerte på innlegget til Chronodiver i Blancpain-tråden. Elsker Elsker
    Som alt annet fra denne kanten så er nye Tech både et teknisk og håndtverksmessig vidunder. Samtidig kan man jo kjenne på følelsen; er...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Rabarbrasyltetøy har jeg vokst opp med. Det er godt. Og derfor ble jeg så sur 😅
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til DJDAN i Dagens sko!. Liker Liker
    Jeg trengte noen nye sommersko, og vurderte først å gå til anskaffelse av Loro Piana sine «Summer Walk», men så kom jeg over disse...
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Dagens kjøpetips.
    jeg kjenner verken person eller bruker https://www.tidssonen.no/forum/threads/omega-speedmaster-2024-norsk.77449/ Men er ikke dette...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til speedieThomas i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Dette er bare materielle gjenstander og langt ned på lista over hva som egentlig er viktig i livet, men det er litt fint å ha...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til espenal i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til seiltid i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Ikke akkurat nå, men et par timer siden. Vedlikehold 17 meter over havet.
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Hva er fasit for bæreredskap på PH1000M LE; sort, sun yellow eller mesh?
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til Loevhagen i Den store Certina-tråden. Liker Liker
  • reldor
    reldor reagerte på innlegget til Eternamaniac i Muligens den skitneste klokka jeg har vært borti. Liker Liker
    Kjøpte denne for en stund siden, mangler krone og verket gikk dårlig. Men det verste var dritten som lå i tjukke lag rundt deler av...