Siste aktivitet

• ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til mgun i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    Ny rem gjør susen! Virker svært pent laget. https://www.cousinsuk.com/product/leather-canvas-fusion?code=S51526 for de som skulle lure...
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Eternamaniac i Muligens den skitneste klokka jeg har vært borti. Liker Liker
    Kjøpte denne for en stund siden, mangler krone og verket gikk dårlig. Men det verste var dritten som lå i tjukke lag rundt deler av...
  • Idva
    Idva opprettet en ny tråd.
    Selger en fin Baltic MR01 med salmon dial grunnet kjøp av ny klokke. One in, one out. Finnes noen bruksmerker på clasp etter vanlig...
    • 1000007654.jpg
    • 1000007656.jpg
    • 1000007657.jpg
    • 1000007658.jpg
    • 1000007659.jpg
    • 1000007662.jpg
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til mgun i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til mgun i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    Ny rem gjør susen! Virker svært pent laget. https://www.cousinsuk.com/product/leather-canvas-fusion?code=S51526 for de som skulle lure...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • HadronCollider
    HadronCollider reagerte på innlegget til Grendel i Hva leser dere om dagen?. Liker Liker
    TV2-programmet 'Åsted Norge' er håpløst! I sommer hygget jeg meg med boken "En kald kriger dør". En fantastisk god bok om en norsk...
  • Jørgen
    Jørgen reagerte på innlegget til Ckirkemo i Zenith-tråden. Liker Liker
  • KentOve
    KentOve svarte på tråden Island of Watches.
    Fortsatt bildedrypp fra København. Jeg er en av de som mener at "John Mayer 2.0" er bedre enn den orginale. Speedmaster 321. Meldte...
    • 5.jpg
    • 6.jpg
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Eternamaniac i Muligens den skitneste klokka jeg har vært borti. Liker Liker
    Kjøpte denne for en stund siden, mangler krone og verket gikk dårlig. Men det verste var dritten som lå i tjukke lag rundt deler av...