Siste aktivitet

• Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til Hermansen i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • P
    Parmined reagerte på innlegget til Jon Henrik i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Elsker Elsker
    "Vacheron kom såå late to the sportsklokke i stål med integrert lenke-partyet med 222 azz" Corum: Hold my beer
  • Måsabjønn
    Savner Hexagon lys ! Kos deg med S4'n! Ned å begynne på E30'n jeg. 325i og nostalgi! Dem var jo bare en rask vanlig bruksbil en gang! Er...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til crown guard i Service av Seikos aller viktigste klokke noensinne?. Liker Liker
    I dag kom den siste delen jeg har ventet ifra frihetens land (Usa). Snill Yanker fra et forum som har solgt med et nytt NOS glass...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til StigJ i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
    Se der ja @Måsabjønn ! Lett å plassere med kjøleskapet og plantene 😁 Var faktisk innom tråden din tidligere i dag. Kjekt lokale du har...
  • Jørgen
    Jørgen reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    I år kommer det til å gå i PO.
  • Jørgen
    Jørgen reagerte på innlegget til chronometer i Oppdatert OnMyWrist. Liker Liker
    OnMyWrist i App store har ikke vært oppdatert på flere år, men nå har den fått et nytt moderne utseende. Jeg som har mange klokker...
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til crown guard i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker
    Godt å både se og høre at du er tilbake! Sånn er livet noen ganger. Fått en liten renessanse i det siste selv. Har kommet frem til at...
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker
    Dette er altså noe av det siste jeg sa i denne tråden i April 2015, og lenge ble det.. Hvorfor har det tatt så lang tid? Det er litt...
  • H
    hakonG reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens franske diver på vei til snorklings i Cousteau Reserve
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens franske diver på vei til snorklings i Cousteau Reserve
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Carrera i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Marrakech, Marokko
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Din klokkeboks. Liker Liker
    @Genta Meget happy - håndlaget i Tyrkia av egne håndverkere fra Bosphorus. Pene detaljer og solid kvalitet. Beskytter klokkene, men...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til Oddemann i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker
    Speedmaster er nesten et komisk ur å eie. Har vell kjøpt 5 ganger og solgt 4. Flere ganger tenkt på å selge en 5 gang og. Men...er noe...