Siste aktivitet

• time
    time svarte på tråden Min garasje er fylt med....
    Er det noen her som fyller gårdsplassen sin med en 3. bil av en superbillig sort for å kunne brukes til øvelseskjøring? Hvilken billig...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til acnorway i Breguet-tråden. Liker Liker
    Jeg ble også overrasket over hvor tøff jeg synes den ble på lenke. Var egentlig fast bestemt på å kjøpe en gummi-rem, men er ikke...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til acnorway i Breguet-tråden. Liker Liker
    Mye spill i denne skiven. Veldig vanskelig å fange på kamera.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til acnorway i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Liker Liker
    Liten statusoppdatering: De to åpne plassene er holdt av til en dressklokke og en annen "quirky" sak som kommer i September. Litt...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Genta i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Liker Liker
    Hva jeg har i boksen? Jeg = vi. Kone, datter, sønn og jeg, altså familiebilde: (Mangler en Omega Seamaster som befinner seg på eldste...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
  • time
    time reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Liker Liker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • time
    time reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • time
    time reagerte på innlegget til Rød i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Årets første tur!
  • time
    time reagerte på innlegget til Heftos i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Norefjell forrige helg:
  • H
    Hulsund reagerte på innlegget til Tom Henriksen i Gravere baksiden av klokken?. Liker Liker
    Bjerke ordnet gravering av tjenesteklokka.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til lumer i Rolex Submariner Appreciation tråd. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...