Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bayern i Dagens vintage. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker
    Dette er altså noe av det siste jeg sa i denne tråden i April 2015, og lenge ble det.. Hvorfor har det tatt så lang tid? Det er litt...
  • S3Watches
    S3Watches reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 31. OWG fullført med oransje PO. Gikk ganske lett. I morgen? “When things get spicy - keep calm and wear a PO.”
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Spring Drive i Bilsnakk. Liker Liker
    På flyplassen i Roma i dag!
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Dryfly i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • mr.quick
    mr.quick svarte på tråden Dagens sko!.
    Quarvif Budapestere med dobbel lærsåle.
  • andres
    andres reagerte på innlegget til sholan i A. Lange & Söhne-tråden. Liker Liker
    Om jeg skulle hatt kun én klokke livet ut.. 👆🏼
  • Spring Drive
    Spring Drive svarte på tråden Bilsnakk.
    På flyplassen i Roma i dag!
    • IMG_2904.jpeg
    • IMG_2905.jpeg
  • Hermansen
    Hermansen reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker
    Dette er altså noe av det siste jeg sa i denne tråden i April 2015, og lenge ble det.. Hvorfor har det tatt så lang tid? Det er litt...
  • Golfballen
    Golfballen svarte på tråden Dagens vin.
    Lenge siden jeg har drukket noe fra Oregon, men blir oftere fremover. Evening Lands Eola-Amity Hills Chardonnay 2023. Deilig med en...
    • IMG_4167.jpeg
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til andres i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker
    Dette må være tidenes bump! Og bumpe med en Brequet Marine er jo helt rått. Enig at denne er morsommere enn Omegaen. Og du har hatt nok...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Liker Liker