Siste aktivitet

• sf82
    sf82 svarte på tråden Dagens vin.
    Nytt bekjentskap. Kan bli flere av denne. Kjøleskapkald: sval, røde bær, nesten som saft. Men godt. Alternativ til rosé for manne-menn...
    • IMG_2945.jpeg
  • knb
    Jeg er dessverre ikke noen stor tilhenger av «moderne» Constellation, dvs.80-tallet og utover. Det er ikke i nærheten det du f.eks...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til MikroKrone i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Så denne nettopp på r/WatchExchange, opp-ned verden når kopien er 100k dyrere
  • H
    Howie reagerte på innlegget til acnorway i Breguet-tråden. Liker Liker
    Mye spill i denne skiven. Veldig vanskelig å fange på kamera.
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Endelig påskeferie, og ut på tur - med Milspec
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til KentOve i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Hadde litt lyst å bytte ut min hvite Speedy med en FOIS, men ombestemte meg raskt da jeg fikk hvit Speedy på labben noen uker 🤩
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Genta i UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!. Liker Liker
    Takk til Bjerke for super handel! Og veldig fornøyd kone!
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Chriseiko i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Grailklokka SLA039J1 🤿
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til acnorway i Breguet-tråden. Liker Liker
    Mye spill i denne skiven. Veldig vanskelig å fange på kamera.
  • MikroKrone
    Så denne nettopp på r/WatchExchange, opp-ned verden når kopien er 100k dyrere
    • IMG_4544.jpeg
    • IMG_4545.jpeg
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Jeg blir bare mer og mer glad i denne gamle Seikon så nå blir den brukt.
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til andres i Dagens vintage. Liker Liker
    Like vintage som eieren...