Siste aktivitet

• Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Havvo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Tenker det blir denne eller nye Planet Ocean.
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til berekraft i Er det i disse tider du kjøper bensin/diesel-bil?. Liker Liker
    Det optimale er å ha en liten elbil til hverdagskjøring og jobb-pendling og en hybridbil til hytte- og ferieturene. Familien kjører ca...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Bare to @Chronodiver ! Venter på kona som er støkk pga signalfeiltog før vi skal på konsert.
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til MikroKrone i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Oi, pene ting skjer i Constellation familien!
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • N
    Nik88 opprettet en ny tråd.
    Som ny. Kun testet på. Kjøpt på Bjerke. Går til det meste. Skinn på baksiden Standard lengde : 125/75 Passer 44mm PAM modeller med 24mm...
    • 1000034549.jpg
    • 1000034550.jpg
    • 1000034551.jpg
  • B
    Bullitt reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Ivar i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker