Siste aktivitet

• Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
    GMT Master gjør ting den kan.
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til ordinary i Dagens klokke. Liker Liker
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til Ivar i Dagens klokke. Liker Liker
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvalse
    Hvalse reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • GT350
    GT350 reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • A
    ASWguden reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • E
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
    • IMG_4164.jpeg
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til Havvo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Tenker det blir denne eller nye Planet Ocean.
  • N
    Nik88 opprettet en ny tråd.
    Strøken lenke til Hamilton khaki power reserve selges. Quick release baretter som gjør det enkelt å ta av og på lenka uten verktøy...
    • 1000034681.jpg
    • 1000034675.jpg
    • 1000034674.jpg
    • 1000034673.jpg
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Callahan i Den lille Omega Constellation-tråden. Trist Trist
    Dessverre har det rablet for Omega når det kommer til prising 😳
  • lobergen
    lobergen reagerte på innlegget til Callahan i Høstdepresjon. Haha Haha
    😘
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Audjoh i NOMOS Glashütte. Liker Liker
    Kolleksjonen utvides med nye farger