Siste aktivitet

• Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Liker Liker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens som har vært med til trykktesteren. Vi var 2 (mest urmakeren men også meg) som ble litt imponerte.
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jrm
    Jrm reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 24. "If life gives you lemons -> Buy watches".
  • Jrm
    Jrm reagerte på innlegget til El Gringo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    SK4032
  • Jrm
    Jrm reagerte på innlegget til seiltid i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg har mange klokker som i min bok egner seg; tøffe klokker som tåler vann og aktivitet. Jeg er også glad i å rullere, så en enkelt...
  • Jrm
    Jrm reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    I år kommer det til å gå i PO.
  • speedieThomas
    speedieThomas reagerte på innlegget til Havvo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Tenker det blir denne eller nye Planet Ocean.
  • acnorway
    Det er akkurat det. Med unntak av en liten "ding" på innsiden av en lug (synes på bildet over) og ripen på bezel-inserten er klokken...
  • Oscr
    Bump
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    Gullklokke gitt til min Farfar for 25 års tjeneste i Saltens Bilruter. Datert til ca én måned før jeg ble født. Kanskje ikke den mest...
  • lietors
    Nei, det er ikke mulig. Husk at fargen på bezelringen kun er en overflatebehandling. Pusser du på denne med cape cod fjerner du bare mer...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Longines oppdaterer HydroConquest! https://www.tidssonen.no/longines-lanserer-nye-hydroconquest/
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Liker Liker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...