Siste aktivitet

• MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Bgo80 i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Blir nok mye denne i år:
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Genta i Oppbevaring av reimer. Liker Liker
    Tusen takk for tipset @Loevhagen! Fikset meg en slik på min Sørlandsturne i helga: Passer som Ever Given i Suez-kanalen i Montana-hylla:
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til KlokkemakerTikkTakk i Det verden trengte nå var ikke flere bomber…. Liker Liker
    Men, jeg trengte det! En god gammeldags bilunboxing. Ikke av ny bil, dette er artigere. Mer papp, kan det være en Papperai på...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Liten update her. Klokka skal være klar i slutten av april/tidlig mai.
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Kringens_ghost i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Det blir nok kamp om armtid imellom disse
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nå skal jeg bytte reim på denne klokka, så den passer enda bedre under vann 💦
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til StigJ i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Det gledes til å få på skilt igjen for sesongen. Har lovet meg selv å kjøre på den en del kilometer i år. Tur til både Lærdal og...
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til Rød i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Årets første tur!
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Kringens_ghost i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til Cuoresportivo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Blir nok denne for min del, bytte mellom denne Erika reima og en lysere fra Garmin.
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg kunne aldri hatt én dedikert sommerklokke, så blir disse tenker jeg. Mulig pluss en Pelagos 39.
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nå skal jeg bytte reim på denne klokka, så den passer enda bedre under vann 💦
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Kringens_ghost i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til DJ41 i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Måsabjønn i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Sist jeg var å kikka, Var det kun denne som fristet! Heldigvis 😊