Siste aktivitet

• hgnubel
    hgnubel svarte på tråden Dagens klokke.
    • 1000009932.jpg
  • Tommytott
    Tommytott reagerte på innlegget til Loevhagen i UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!. Haha Haha
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til Jocke i Glashütte Original-tråden. Elsker Elsker
    Glashütte Original PanoReserve Ref: 1-65-01-22-12-61 This is the classic PanoReserve that come from the start with the silver dial...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Elsker Elsker
    Seriøs preservering av veteranbil nær havet på Kypros. Passer best i denne tråden, for det så litt onkel Skrue og Andebyaktig ut IRL.
  • hvollan
    hvollan reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Decapant tar flekkene. Nå er jeg litt usikker på hvor langt ned jeg må ta overflaten, så da får de en runde til for å være sikker.
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • hvollan
    hvollan reagerte på innlegget til Kruttskjegg i Dagens sko!. Liker Liker
    Pakket nettop ut en pakke fra Sør Afrika ❤️
  • hvollan
    hvollan reagerte på innlegget til ebrygfjeld i En tråd om kaffe. Liker Liker
    En vennlig påminnelse om at kaffekverna fortjener en rengjøring. Dagens filterkaffe ble en vasket etiopisk fra Fuglen. Veldig saftig!
  • MikroKrone
    MikroKrone svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_4416.jpeg
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til holmby i Dagens vintage. Liker Liker
    supernajs - og prisen var bortimot gratis! med det gode urverk og 100% swiss made - hva ville en slik kostet hvis den ble produsert i...
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Eternamaniac i Dagens vintage. Liker Liker
    Ja Certina lagde fantastiske klokker på den tIden, ingen grunn til å klage over høye priser på f.eks vintage Omega etc når man kan kjøpe...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Hammerfjord i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Liker Liker
    Det burde bli en historikk Radiomir. Sånn hadde jeg kjørt det. Og med en Bjerkviking burger for å feire den;)
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Thomas84 i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Elsker Elsker
    Jeg har 372 som grunnstein i Panerai-"samlingen" min. Jeg er veldig glad for at jeg gikk litt av av boksen og valgte en hvit submersible...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Jocke i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
    What about a little green color? Glashütte Original PanoMaticLunar Ref: 1-90-02-13-32-62 The green fumé inhouse dial gives...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Bøygen i Glashütte Original-tråden. Liker Liker